fredag den 20. juni 2014

The Vintage Walk - adresses

Der har været stille her på bloggen, men det skyldes udelukkende travlhed! Forrige uge løb Copenhagen Lindy Exchange af stablen, og udover al den dejlige dans, så stod jeg, som tidligere nævnt, for en Vintge Walk i København, nærmere betegnet Indre By og Nørrebro.

Til daglig er jeg tidspessimist, hvilket vil sige, at jeg konsekvent kommer for tidligt til aftaler og afsætter en halv time til at cykle uanset om jeg skal rundt om hjørnet eller helt til Amager, men lige netop omkring Vintage Walk havde jeg tilsyneladende bevæget mig over i den modsatte grøft. Der var afsat to timer til turen, hvilket jeg troede ville være alt for lang tid. I sidste ende endte vi med at være ude i tre timer. Ca 20 skønne damer mødte op og fandt mig  og mit skilt.


Vi havde så travlt, at vi endda måtte springe to af de planlagt butikker over!

Her er listen over steder, vi besøgte:


FN92, Larsbjørnsstræde 6 kld. th, Kbh K 

 Episode, Larsbjørnsstræde 8 1454 København K

København K, Teglgårdsstræde 6, Kbh K

Prag, Nørrebrogade 45,  Kbh N.

Gemmeren, Fælledvej 9, Kbh N.

Mondo Kaos, Birkegade 1, Kbh N.

Antikbutikken, hjørnet af  Ravnsborggade, Kbh N.

Decor, Rømersgade 9, Kbh K.




English
I hosted the Vintage Walk tour at the CPH:LX two weeks ago. Here is the list if you'd like to take the same tour in Copenhagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar