fredag den 20. juni 2014

Rita Blås Lopper

Et af mine yndlingsmarkeder, når det kommer til loppemarkeder, må uden tvivl være Rita Blås Lopper, der som oftest holder til på Sønder Boulevard. Det er et marked med mange private sælgere og få proffer (ikke at jeg ikke kan lide proffer, jeg elsker dem) - og det er altid meget stort og meget populært.

Under Lindy Exchange tog jeg Rikke under armen og ud i solen for at kigge på ting og sager. Og jeg kom hjem med ALT for meget.

Det var næsten hysterisk varmt, men stemningen var god.


Rikke havde sin nye Paris-kjole fra Bernie Dexter på, en kjole, som jeg er meget misundelig over.


Find hvad som helst på markedet....


...men dog mest tøj. Det er faktisk min eneste anke ved markedet. Der er ikke meget antik-hejs og sjove køkkensager. Det er mest tøj. Til gengæld er der meget af det, og det er billigt.


Jeg kom selv hjem med en pose fyldt med:

Lilla Converse til at have på på Roskilde efter at have smidt min røde Roskildesko ud.
New Balance trainers til 40 kr.
En fantastisk grøn heldragt, blot fra H&M, men så fin!
Blå 1950'er-badedragt
Cat eye-solbriller
Tropical flower- bukser, som min kæreste synes er det grimmest i verden, men jeg elsker.


English
Went to one of my favorite fleas and bought a hell lot of nice stuff!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar