onsdag den 31. december 2014

Nytårskjoler

Nytårsaftensdag... Jeps, julen og sulen er forbi, og nu er der blot de høje forventninger til nytårsaften.
I virkeligheden har jeg ikke høje forventninger. Jeg VED, det nok skal blive en hyggelig og fin aften, for jeg skal det samme som sidste og sidste år igen. Være sammen med et par håndfulde søde mennesker og spise god mad.

Men inden jeg overhovedet når så langt, så har jeg nogle timer i butikken - kig endelig forbi! Vi har åbent til 14.

Jeg har hele to nytårsoutfits i dag - et til dagtimerne her i butikken, hvor jeg har givet den hele armen med vintagekjole med masser er perler og pailetter og glitterstrømper. Glitter må der til!
Kjolen er nok fra 1980'er men jeg kan godt lide mikset af 20'erne og 50'erne i den, og skørtet er dejligt let.
Som det ses, så er håret gjort klar. Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke gjorde mig særligt meget umage med at lave de pin curls, da jeg samtidig havde gang i aftensmad og et par andre projekter. Måske lidt dristigt, da jeg i forvejen ikke ligefrem er nogen haj til at ordne hår. Anyways! Jeg håber det går, så længe der kommer lidt krøl, er jeg glad!


I aften skal jeg have en anden kjole på - nemlig min Bernie Dexter champagnekjole, som jeg ønskede mig i mit andet indlæg her på bloggen. I efteråret kom den på udsalg i Mondo Kaos, og så sprang jeg til, selvom den sad liiiiidt stramt på mavsen. Nu er jeg naturligvis nervøs for, at jeg slet ikke kan passe den. Siden jeg købte den har jeg både tabt mig lidt og taget på. Åh, jeg vil så gerne have den på, så kryds fingre for, at den passer!

Hvad skal du have på?

Translation:
I have two outfits for new years eve! A sparkling vintage dress for my day in the vintage shop (open untill 14) and my Bernie Dexter dress.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar